Isnin, 26 Disember 2011

Dream High


Huhu lame jugak x lyn drama korea last time aku lyn 6 mgu lepas cite Boys Over Flower tu pun kat umah.
Aku lyn cte sbb aku bosan sgt dan x bleh tdo.Pastu aku ade selongkar kat LAN Network, maklumla kitaorg punye U satu block kongsi internet so bleh tahu lptop2 yg ade pstu aku ambik cite Dream High sbb hari itu aku pernah tgk cite ni kat 8TV walaupun 5 minit aku tgk cite nie best.Smpai skang cite tu masih ada kat 8TV jam 6.30ptg hari Sabtu

Sinopsis cite nie aku reka sendiri berdasarkan pandangan aku. Cite ni bermula dgn seorang penyanyi yang dari Korea yang famous mampu masuk Grammy Awards.Penyanyi itu digelar K.K ini adalah salah seorang dari enam pelajar  yang korang bleh tgk dlm gambar iaitu bleh dikatakan main character dlm cite nie.Cite nie start tahun 2018 dan flash back ke 2010 dan menceritakan siapa dan bagaimana K bleh famous

Cite nie start dgn 2 gurl yang bru pulang dari sekolah salah satu heroin dan main character yang terdapat dlm gambar.Disebabkan 2 gurl nie comel, menyebabkan aku ingin tgk cite nie smpai habis.So seperti biasa aku suke siasat lu nme asal dan umur diorang nie.Apa yang mengejutkan aku ialah heroin dlm cite nie bru 17 tahun,Muka dia nie aku x nampak mcm 17 tahun pun, Nama sebenar Suzy sbgai Go Hye Mi.Dia nie anggota kumpulan Miss A.Aku x kenal sgt Miss A nie mungkin diorang nie penyanyi kot.Lagi sorang name Ham Eun Jung sbgai Yoon Baek Hee.Dia nie penyanyi dlam kumpulan T-ara.Kumpulan T-ara aku pernah dgr, boleh dikatakan famous jugak. Kat bwh nie muka diorang.



 Hero ni aku pening skit, aku tak tahu mane satu hero, korang agak siapa hero?
Yang sebelah kiri ke kanan.


2 orang lagi watak utama..


Nk tau spe nie K. Korang kene tgk sendiri le..Mane leh bgitau.Ahaha..Sume watak dlm cite ni kebanyakan penyanyi dari kumpulan yg femes iaitu Miss A, T-ara, 2PM dan byk lagi...Kalau sye rajin update sye akan tambah lagi sinopsis..

0 comments:

Catat Ulasan