Rabu, 16 November 2011

Result Yang Bolehla

Mula aku ingat dpt result lambat lagi... Rupa-rupanya ari Isnin tu dh bleh tgk sebab 20/11 last register subjek.. Mula2 nk tgk result, perasaan aku berdebar2 sebab aku fobia klu tgk result nie...Jeng2 ni result aku..

Bagi aku result ni bukan yg terbaek..aku arap bleh dpt 3.8++. Tapi ble dipikirkan blk aku rse mmg stimpal dgn ape yg aku dpt sebab aku bukan membaca sgt pun.Baca ala kadar je..Pastu ade org yg kurang bernasib baik daripada yg dpt lebih rendah daripada aku walaupun mereka membaca lebih daripadaku.Tapi aku rase terkilan sebab x dpt 3.5....kalu aku usha skit lagi sure dpt..Bru sedap mata memandang.Sem dpan aku arap bleh dpt 3.8 x pun 4.0 .Dengan izin Allah.. dan usha aku arap2 menjadi kenyataan..

PS:/Sesiapa yg dpt result teruk, kita jgnlah mudah berputus-asa

1 comments:

Tanpa Nama berkata...

alahai..cikit je agi..
takpe..teruskan usaha! :D

Catat Ulasan