Khamis, 2 Jun 2011

Siapa Adinda Milano Evans Ni


Siapakah Adinda Milano Evans Nie.Mungkin ada setengah tahu mungkin ada setengah tak. Aku pun baru tahu petang tadi.Bagaimana aku bleh tahu?Mula2 citer dia macam nie.Semalam aku bukaklah Formspring, ramailah member aku tanyer pasal Apa Pendapat Korang Tentang Adinda Milano Evans. Aku pun x jawablah soalan tu, manalah aku kenal sape orang nie.So aku abaikan soalan ini.Aku tertanya dlm hati siapa dia nie.Famous sgt ke dia nie smpai ramai tanye soalan pasal dia nie.Mungkin dia ni adik-beradik ngan Juliana Evans kot atau tak pun CEO barang Vans ke.


Pastu petang tadi aku adelah terbaca post yang bertajuk Berbangga Tiada Dara kat Gengblogger tu.Baca punye baca adalah ternampak perkataan Adinda Milano Evans.Ooo dia nie ke budak yang femes semalam.So aku search la kat Uncle Google pasal dia nie.



Nama sebenar dia nie Nadia Elliza. Umur dlm 14 tahun.Yang aku x bleh blah je ayat merah kat atas tu. Dia main dgn I sbb terpaksa so skang dlm penjara . 1lg 2 bulan dia di gantung mati. Perghh ayat x bleh blah. Aku pun x fhm. So maknenya Ex dia terpaksa sebab ???.Pastu rogol orang bleh gantung mati ke.Aduhai dia ni betul ke atau sengaja menjatuhkan mengadakan cerita.Tgk dgn sekali aku berjangkit ckp berbelit2.

Bagi akulah kalau perempuan yang x dara tu janganlah dok cerita kat orang laen sbb itu menjatuhkan maruah sendiri dan keluarga.Selain itu jugak kalau lelaki yang pernah menjatuhkan maruah si gadis, ko janganlah pi citer kat orang kan silap2 ko plak yang masuk penjara. Aku pun x tau nk simpati ke tidak budak nie

0 comments:

Catat Ulasan