Rabu, 25 Mei 2011

X Abih Belajar Tapi Dpt Smbung Degree


Aku ader seorang member name dia Ariff Masrom aka Bob. Orang dia chubby skit2, suke buat lawak and byk la lagi interesting about dia nie.Hari ini aku terbaca blog dia yg dia skang nie tgh study kat Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR) kat Kampar, Perak.


Yang aku peliknya course dia ambik tu Bachelor in Communication (Hons) Journalism. Masalah skang dia x der STPM @ Matrik


Mula-mula dia citer kat aku dia belajar kat Kolej Lagenda kat Selangor kut. Dia berhenti sbb dia ckp kolej ni x der 

Malaysian Qualifications Agency (MQA)

.Dia ambik kos Diploma In Architecture kat sini slama 1 tahun.





Pastu dia gi kat Kolej Shahputra kat Kuantan ambik kos same iaitu Diploma In Architecture(UTM) tapi setengah tahun je. Dia berhenti pun sbb dia dah tahan dgn arkitek nie.



Pastu seterusnya dia gi  kat KLIUC kat KL ambik kos Diploma in Account.Yang ini aku x tahu sbb ape dia berhenti.Pastu last2 aku tau dia dpt Bachelor kat UTAR. Aku pun hairan camne dia bleh dpt Bachelor dia belajar x abih.

P/S: Bob kalu ko baca blog aku nie aku bkn nak kutuk ko ye. Aku kagum ngan ko belajar x abih pun bleh dpt Degree

0 comments:

Catat Ulasan