Selasa, 2 Ogos 2011

Groups Blogger




Assalamualaikum

Lama aku x update blog. X silap aku mungkin dah 2 bulan kot.. sejak aku masuk U.Blog pun aku lame x bukak.Bukan x nk bukak tapi internet kat U tu sungguh laju mcm 5MBPS.Nk bukak fb pun lambat.Yg paling laju portal la.Pastu nk bukak website byk kene blog.Sedih tul T_T, mcm aku duk dlm penjara tak pun zaman 1980.

Aku sebenarnya x tau nk tulis ape dlm post aku ni.So aku citer ape yg aku buat ari sudah.Mula2 aku terkejut bukak website gengblogger.com.Dia tulis kene letak username ngan password.Mane aku ade username dn password.So aku try la search kat Uncle Google.Rupanya gengblogger kene hack.Marah tul aku ngan si hackers nie.Kalau nk hack la web lain.Jgnlah hack web mcm tu, buat susah kat org je.Lagi satu aku kene buat assigment pasal hackers malaysia nie.Aku pun x tau kene buat camne.

Hari ini aku nk citer yg aku masuk byk groups pasal blogger slpas gengblogger x dpt diselamatkan.T_T.Antara groups yg aku ialah KakiBlogger, Kelab Blogger, Geng Blogger Malaysia, RileksCrew, Komuniti Gila Blog.Waa byk jugak aku masuk. Harap2 lepas nie aku active la kembali berblog.Sebelum tu aku rasa masih belum terlambat utk mengucapkan


Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

0 comments:

Catat Ulasan