Jumaat, 27 Mei 2011

Siti Saleha




INFO: Siti Saleha Mohd Baharum
# Panggilan: Siti Saleha atau Saleha
# Tarikh Lahir: 14 Mac 1990
# Umur: 21
# Tinggi: 165 sentimeter
# Berat: 50 kilogram
# Drama: Nora Elena (2011) Ustaz Amirul (2011) Kasut Tumit Tinggi (2008), Farah, Kapten Boleh (2008), 5 Jingga (2008), Zaleha, Kecuali Cinta Mu dan Awan Dania Musim 2.
# Telemovie: Sudu & Garfu (2011) Puaka Topeng Putih (2009), Hati Batu (2009), Raya Mona (2009), Kau Laksana Bulan (2009).
# Teater: Stage Therapy (2009)
# Iklan:  Pantene (2005), F&N (2005) Honey Soft (2006) , Nestle (2007) Celcom, Wrigley’s DoubleMint (2008), Gillette (2008), Maggi (2008) , Nescafe (2009) dan Ceres (2011).


Sebelum ini aku x pernah tulis blog pun tentang artis. Hari ini aku tulis sebab aku geram kat dia nie. Bukan geram sebab benci ke atau marah, sebab aku suka tgk dia berlakon.Ahaha. Drama yang aku suka tengok dia berlakon ialah Nora Elena yang tengah hot di Tv3 Slot Akasia.Muka dia nie sumpah cute(ikhlas dari hati) mcm arnab.Ahaha.

So aku search kat Uncle Google, then apa yang aku dapat jeng2.Rupa-rupanya dia nie adik Sam Bunkface.Oo patutlah muka sejibik sebijik.So jawabnya dia nie kacukan Melayu ngan British la mcm Sam jugak.Ape yang Uncle Google Bgtau dia terbabit dlm dunia ini sejak umur 13 tahun lagi.Aih.. sblum ini aku x perasaan ke kemunculan dia ini.So search la lagi, dia ni jadi model dlm iklan Pantene (2005).

Ape yang mengejutkan lagi ialah umur dia 21 tahun je.Ala aku igtkan umur dia 27-29 thn.Huhu ni yang aku suke nie aku umur 20 je dia 21.Perbezaan 1 taun je so x pe ah.Ahaha.Anyways aku suke tgk dia berlakon dlm cite Nora Elena nie. Gurau-gurau manja ngan suami, pastukan kenekan suami, this gurl that i like. Ahaha. Selain itu mmg menjadilah dia pegang watak tu. Aku rase dia ni jadi Artis Baru Wanita Popular ABPPBH 2011.Sape sokong vote skang.Ahaha. Ni lagi gambar dia







5 comments:

nohoho =) berkata...

muka macam sharifah sofea

Tanpa Nama berkata...

uishh..bru tau ne,time ksh ats info2 yg dberikn psl siti saleha(nora elena) ne..mnt sgt2 kt dia ne.hihi..mmg comei sgt2 dia ne...!!i like!!

Unknown berkata...

sbb dia comel sye pun minat.ahaha

dwatyKNY berkata...

salam jejak sini... ooo minat nora elena erk????

Unknown berkata...

minat gak cite tu..

Catat Ulasan